Obchodní podmínky

Prodávající se zavazuje:

- dodat správný druh a množství zboží, tak jak bylo uvedeno v době objednávky, na základě objednávky zákazníka v dohodnuté ceně
- vyexpedovat zboží v dohodnuté lhůtě uvedené při konkrétním zboží, pokud se s objednatelem nedohodne jinak
- vystavit a přiložit fakturu jako daňový doklad, záruční list (pokud je součástí zboží)

 

Kupující se zavazuje:

- převzít objednané zboží (nepřevzetím zásilky na dobírku se kupující zavazuje uhradil prodávajícímu přepravní náklady)
- zaplatit za objednané zboží dojednanou sumu

 

Odstoupení od smlouvy (v případě nákupu přes e-shop):

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, prosíme o dodržení těchto podmínek:

- kontaktujte nás telefonicky na +420 602 703 602 (nebo prostřednictvím e-mailu info@saxflute.cz), že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu, druhu zboží a číslem Vašeho bankovního účtu pro vrácení sjednané ceny za zboží *
- zašlete jej zpět kurýrem DPD na naši adresu SAX & FLUTE CZ, Belgická 7, 120 00 Praha 2 
- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- zboží nesmí být zjevně opotřebované (
- zboží musí být nepoškozené
- zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, záručního listu atd.)

Zboží zašlete pojištěné. Neručíme za případnou ztrátu nebo poškození na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme na účet, a to až po fyzickém obdržení a kontrole technického stavu zboží pracovníkem e-shopu.
Poštovné (nebo kurýrní) náklady a poplatek za dobírky (pokud byla objednávka placena na dobírku) odečteme z výsledné sumy.
V případě vrácení objednávky, kde bylo doprava zdarma, výšku poštovních (kurýrních) nákladů odečteme z výsledné sumy.
Pokud vrácení zboží vyžaduje údržbu, čištění nebo opravu, tyto náklady budou odečteny z výsledné částky. 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady odesílajícího .

U zboží, který bylo objednáno na závaznou objednávku, bohužel není možné odstoupit od smlouvy.

Odstoupení od smlouvy není možné při nákupu bazarových produktů.

Odstoupení od smlouvy také není možné v případě zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. plátky, hubičky a podobne)

Na vrácení částky si prodávající vyhrazuje lhůtu 14 pracovních dnů.

 

Výměna zboží:

Pokud se stane, že Vám nebude vyhovovat velikost (řemen, pouzdro, obal, ...), je možné zboží vyměnit. Kupující však hradí přepravu původního zboží zpět prodejci jakož i přepravu nové zboží k zákazníkovi.

Zkoušení nástrojů:

Za zkoušení nástrojů si účtujeme poplatek 1 000 Kč, který se nákupem anuluje.

Reklamace:

Zásilku si vždy při přebírání zkontrolujte! Pokud je balík poškozen nebo je poškozena lepící páska, zkontrolujte za přítomnosti přepravce jeho stav a obsah podle přiložené faktury. V tomto případě za poškození obsahu zásilky odpovídá přepravce a s ním musíte sepsat reklamaci.

Pokud zásilka byla v pořádku a na dodaném zboží během záruční doby vyskytnou poruchy, závady, chyby, máte právo výrobek reklamovat (a to ihned po zjištění závady). Výrobek se dále nesmí používat!

Kontaktujte nás prosím nejprve e-mailem na: info@saxflute.cz, ve kterém napište:
1) číslo objednávky
2) přesný název zboží
3) výstižný popis závady a okolnosti při / po kterých se závada projevuje
4) vaše jméno a telefonní číslo

Pokud nevyřešíme problém prostřednictvím e-mailu, postupujte následovně, prosím >>
Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

SAX & FLUTE CZ
Belgická 7
120 00
Praha 2 - Vinohrady

Zboží pojistěte, jelikož neručíme za jeho doručení k nám .

NEZAPOMEŇTE ! :
1 ) přibalit fotokopii faktury + záruční list , pokud byl dodán ke zboží (bez faktury a záručního listu není možné reklamaci vyřídit )
2 ) přibalit veškeré příslušenství, které bylo dodáno spolu se zbožím
3 ) přiložit podepsaný dopis , na kterém napíšete, co nejpřesnější popis závady, okolnosti, za kterých se závada projevuje a možné příčiny závady ( co se dělo s daným zbožím před tím než závada vznikla )
4 ) napsat adresu a tel. . číslo, na které je třeba vyřízenou reklamaci poslat zpět .

Vaše reklamace bude vyřízena maximálně do 30 kalendářních dnů od doručení reklamovaného zboží . O vyřízení reklamace budete informováni i prostřednictvím e - mailu. Po vyřízení reklamace vám zboží zašleme na vámi zadanou adresu , přepravní k vám hradí prodávající . V případě neuznání reklamace hradí přepravné zákazník formou dobírky.

 

Způsoby platby:

Bankovní převod
Po odeslání objednávky vám systém automaticky poskytne všechny platební údaje. Zároveň obdržíte e-mail s podrobnostmi. Po přihlášení do vašeho internet bankingu můžete částku jednoduše převést na náš účet a po zaregistrování úhrady na našem účtu zboží ihned odešleme (nebo připravíme k osobnímu vyzvednutí).

Dobírka
Úhrada v hotovosti přímo konkrétnímu přepravci, který zásilku přiveze.

Platba v odběrném místě
Pokud si zvolíte Osobní odběr, za zboží můžete zaplatit při převzetí v odběrném místě (pouze hotovost). 

 

Způsoby dopravy:

Osobný odber
Vaši objednávku si můžete vyzvednout osobně v našem ateliéru (Belgická 7, Praha 2 - Vinohrady). Po přijetí objednávky se Vám brzy ozveme a dohodneme si termín převzetí.

Kurýr
Doručení kurýrem na vámi zvolenou adresu. Primárně využívame služeb DPD a nově také kurýra Zásilkovny (doručení na adresu).

Česká pošta (doporučený dopis)
Na posílání menších zásilek doporučujeme Českou poštu. Zboží je podáno v den objednávky (případně nejbližší pracovný den) a doručeno za 2-3 dny. Dopravce doručuje nejčastěji mezi 9. až 16. hodinou. Pokud Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky. 

Zásilkovna
V poslední době se stalo populární doručování Zásilkovnou. Standartní doba doručení je 1-2 dny.

Česká pošta (snížené poštovné pro plátky)
Tento způsob dopravy je možný pouze na posílání saxofonových a klarinetových plátků (max. 10 kusů bez krabičky). Jde o obyčejný dopis bez možnosti sledování polohy zásilky a pojištění. Za případnou ztrátu neneseme odpovědnost.

 

Ochrana osobních údajů:

Námi požadované údaje při registraci jsou potřebné pro řádné vyřízení vaší objednávky, proto věnujte této části velkou pozornost . Tato data chráníme před zneužitím a zaručujeme vám , že nikdy neposkytneme třetímu subjektu vaše kontaktní informace a údaje o vašich nákupech. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek pouze pro potřebu naší společnosti . Pokud si nebudete přát , aby vaše údaje byly v naší databázi , informujte nás o tom a my vás z naší databáze vymažeme.

Pro dodání zásilky mimo Českou republiku platí zvláštní přepravní podmínky. Výšku dopravy stanovíme podle reálných přepravních nákladů.

Dodavatel:
Ryu s.r.o.
Mlynarovičova 9
851 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 46210466
DIČ: 2023284582