Obchodní podmínky

Prodávající se zavazuje:

- dodat správný druh a množství zboží, tak jak bylo uvedeno v době objednávky, na základě objednávky zákazníka v dohodnuté ceně
- vyexpedovat zboží v dohodnuté lhůtě uvedené při konkrétním zboží, pokud se s objednatelem nedohodne jinak
- vystavit a přiložit fakturu jako daňový doklad, záruční list (pokud je součástí zboží)

 

Kupující se zavazuje:

- převzít objednané zboží (nepřevzetím zásilky na dobírku se kupující zavazuje uhradil prodávajícímu přepravní náklady)
- zaplatit za objednané zboží dojednanou sumu

 

Odstoupení od smlouvy (v případě nákupu přes e-shop):

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, prosíme o dodržení těchto podmínek:

- kontaktujte nás telefonicky na +420 602 703 602 (nebo prostřednictvím e-mailu info@saxflute.cz), že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu, druhu zboží a číslem Vašeho bankovního účtu pro vrácení sjednané ceny za zboží *
- zašlete jej zpět kurýrem DPD na naši adresu SAX & FLUTE CZ, Belgická 7, 120 00 Praha 2 
- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- zboží nesmí být zjevně opotřebované (
- zboží musí být nepoškozené
- zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, záručního listu atd.)

Zboží zašlete pojištěné. Neručíme za případnou ztrátu nebo poškození na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme na účet, a to až po fyzickém obdržení a kontrole technického stavu zboží pracovníkem e-shopu.
Poštovné (nebo kurýrní) náklady a poplatek za dobírky (pokud byla objednávka placena na dobírku) odečteme z výsledné sumy.
V případě vrácení objednávky, kde bylo doprava zdarma, výšku poštovních (kurýrních) nákladů odečteme z výsledné sumy.
Pokud vrácení zboží vyžaduje údržbu, čištění nebo opravu, tyto náklady budou odečteny z výsledné částky. 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady odesílajícího .

U zboží, který bylo objednáno na závaznou objednávku, bohužel není možné odstoupit od smlouvy.

Odstoupení od smlouvy není možné při nákupu bazarových produktů.

Odstoupení od smlouvy také není možné v případě zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. plátky, hubičky a podobne)

Na vrácení částky si prodávající vyhrazuje lhůtu 14 pracovních dnů.

 

Výměna zboží:

Pokud se stane, že Vám nebude vyhovovat velikost (řemen, pouzdro, obal, ...), je možné zboží vyměnit. Kupující však hradí přepravu původního zboží zpět prodejci jakož i přepravu nové zboží k zákazníkovi.

Zkoušení nástrojů:

Za zkoušení nástrojů si účtujeme poplatek 1 000 Kč, který se nákupem anuluje.

Reklamace:

Zásilku si vždy při přebírání zkontrolujte! Pokud je balík poškozen nebo je poškozena lepící páska, zkontrolujte za přítomnosti přepravce jeho stav a obsah podle přiložené faktury. V tomto případě za poškození obsahu zásilky odpovídá přepravce a s ním musíte sepsat reklamaci.

Pokud zásilka byla v pořádku a na dodaném zboží během záruční doby vyskytnou poruchy, závady, chyby, máte právo výrobek reklamovat (a to ihned po zjištění závady). Výrobek se dále nesmí používat!

Kontaktujte nás prosím nejprve e-mailem na: info@saxflute.cz, ve kterém napište:
1) číslo objednávky
2) přesný název zboží
3) výstižný popis závady a okolnosti při / po kterých se závada projevuje
4) vaše jméno a telefonní číslo

Pokud nevyřešíme problém prostřednictvím e-mailu, postupujte následovně, prosím >>
Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

SAX & FLUTE CZ
Belgická 7
120 00
Praha 2 - Vinohrady

Zboží pojistěte, jelikož neručíme za jeho doručení k nám .

NEZAPOMEŇTE ! :
1 ) přibalit fotokopii faktury + záruční list , pokud byl dodán ke zboží (bez faktury a záručního listu není možné reklamaci vyřídit )
2 ) přibalit veškeré příslušenství, které bylo dodáno spolu se zbožím
3 ) přiložit podepsaný dopis , na kterém napíšete, co nejpřesnější popis závady, okolnosti, za kterých se závada projevuje a možné příčiny závady ( co se dělo s daným zbožím před tím než závada vznikla )
4 ) napsat adresu a tel. . číslo, na které je třeba vyřízenou reklamaci poslat zpět .

Vaše reklamace bude vyřízena maximálně do 30 kalendářních dnů od doručení reklamovaného zboží . O vyřízení reklamace budete informováni i prostřednictvím e - mailu. Po vyřízení reklamace vám zboží zašleme na vámi zadanou adresu , přepravní k vám hradí prodávající . V případě neuznání reklamace hradí přepravné zákazník formou dobírky.

 

Způsoby platby:

Bankovní převod
Po odeslání objednávky vám systém automaticky poskytne všechny platební údaje. Zároveň obdržíte e-mail s podrobnostmi. Po přihlášení do vašeho internet bankingu můžete částku jednoduše převést na náš účet a po zaregistrování úhrady na našem účtu zboží ihned odešleme (nebo připravíme k osobnímu vyzvednutí).

Dobírka
Úhrada v hotovosti přímo konkrétnímu přepravci, který zásilku přiveze.

Platba v odběrném místě
Pokud si zvolíte Osobní odběr, za zboží můžete zaplatit při převzetí v odběrném místě (pouze hotovost). 

 

Způsoby dopravy:

Osobný odber
Vaši objednávku si můžete vyzvednout osobně v našem ateliéru (Belgická 7, Praha 2 - Vinohrady). Po přijetí objednávky se Vám brzy ozveme a dohodneme si termín převzetí.

Kurýr
Doručení kurýrem na vámi zvolenou adresu. Primárně využívame služeb DPD a nově také kurýra Zásilkovny (doručení na adresu).

Česká pošta (doporučený dopis)
Na posílání menších zásilek doporučujeme Českou poštu. Zboží je podáno v den objednávky (případně nejbližší pracovný den) a doručeno za 2-3 dny. Dopravce doručuje nejčastěji mezi 9. až 16. hodinou. Pokud Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky. 

Zásilkovna
V poslední době se stalo populární doručování Zásilkovnou. Standartní doba doručení je 1-2 dny.

Česká pošta (snížené poštovné pro plátky)
Tento způsob dopravy je možný pouze na posílání saxofonových a klarinetových plátků (max. 10 kusů bez krabičky). Jde o obyčejný dopis bez možnosti sledování polohy zásilky a pojištění. Za případnou ztrátu neneseme odpovědnost.

 

Ochrana osobních údajů:

Námi požadované údaje při registraci jsou potřebné pro řádné vyřízení vaší objednávky, proto věnujte této části velkou pozornost . Tato data chráníme před zneužitím a zaručujeme vám , že nikdy neposkytneme třetímu subjektu vaše kontaktní informace a údaje o vašich nákupech. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek pouze pro potřebu naší společnosti . Pokud si nebudete přát , aby vaše údaje byly v naší databázi , informujte nás o tom a my vás z naší databáze vymažeme.

Pro dodání zásilky mimo Českou republiku platí zvláštní přepravní podmínky. Výšku dopravy stanovíme podle reálných přepravních nákladů.

Dodavatel:
Ryu s.r.o.
Mlynarovičova 9
851 03 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 46210466
DIČ: 2023284582

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení